Ruilen & Retourneren
Tevreden met je aankoop?
We hopen natuurlijk dat je helemaal tevreden bent met je bestelling! Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je je producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren of ruilen. Wij willen ervoor zorgen dat je altijd tevreden bent met je aankoop, en we helpen je graag verder als je besluit een product te retourneren.
Kosten van retourneren
Wij betalen de verzendkosten voor je bestelling, maar de kosten voor het retourneren van het product zijn voor jouw rekening, tenzij het product beschadigd of verkeerd geleverd is. Het retouradres bevindt zich in Nederland, zodat je eenvoudig kunt retourneren.
Zo werkt het in 3 eenvoudige stappen:
Stap 1: Vul het retourformulier in
Wij sturen je het retourformulier toe zodra je contact met ons opneemt voor een retouraanvraag. Vergeet niet je ordernummer te vermelden!
Stap 2: Stuur je bestelling op
Verpak de artikelen samen met het ingevulde retourformulier en stuur het naar het adres dat op het retourformulier staat. Zorg ervoor dat je het pakket voorziet van een Track & Trace-code, zodat je de zending kunt volgen. Jij bent als afzender verantwoordelijk voor de retourzending. Met een Track & Trace-code voorkomen we misverstanden.
Stap 3: Ontvang je aankoopbedrag terug
Zodra wij je pakket hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we het aankoopbedrag doorgaans binnen 5 werkdagen terug op je rekening.
Voorwaarden voor retourneren
-
Het product moet ongebruikt en in de originele verpakking worden geretourneerd.
-
Alle labels en stickers moeten intact zijn.
-
Gepersonaliseerde producten of producten die speciaal voor jou zijn besteld, kunnen helaas niet worden geretourneerd.
Hoe krijg ik mijn geld terug?
Zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een bevestiging. Je ontvangt je terugbetaling via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt voor de aankoop. Dit kan tot 13 werkdagen duren, afhankelijk van de verwerkingstijd van de betaalmethode.
Heb je vragen over het retourneren? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!
Bekijk hier onze veel gestelde vragen en vind snel het antwoord op jouw vraag. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons via het contactformulier hieronder.
Inklapbare content
Is er een Track & Trace voor mijn bestelling?
Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-code. Hiermee kun je je pakket volgen en de status van de levering in de gaten houden. Houd je inbox in de gaten voor updates!
Klik hier voor alle informatie omtrent bestellingen en levering.
Hoelang duurt de levering?
Levertijd
We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Omdat sommige van onze producten speciaal voor jou worden ingepakt en verzonden, kan het iets langer duren voordat je pakket bij je is. De verwachte levertijd is doorgaans tussen de 4-13 werkdagen, afhankelijk van je locatie.
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace-code zodat je de voortgang van je zending kunt volgen.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij bieden gratis verzending op alle bestellingen, ongeacht de grootte of het gewicht van je pakket. Je betaalt geen extra kosten voor de levering, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over verborgen kosten tijdens het afrekenen.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
We verwerken bestellingen snel, zodat hij direct verzonden kan worden. Als je je bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via info@fitandfocused.nl of het contactformulier.
We doen ons best om het voor je te regelen, maar kunnen geen wijzigingen doorvoeren nadat de bestelling is verwerkt.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als je niet helemaal tevreden bent met je bestelling, kun je het product binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Zorg ervoor dat het product ongebruikt en in de originele verpakking zit. Volg deze stappen:
- Neem contact op met onze klantenservice via info@fitandfocused.nl of ons contactformulier.
- Wij sturen je verdere instructies voor het retourneren.
- Zodra we het product ontvangen, verwerken we de terugbetaling.
Klik hier voor alle informatie omtrent retourneren.
Let op: de verzendkosten voor het retourneren zijn voor jouw rekening, tenzij het product beschadigd of verkeerd geleverd is.
Waar blijft mijn bestelling?
We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren, maar soms kunnen er vertragingen optreden buiten onze controle (zoals bij drukke periodes of vertragingen bij de bezorgdienst). Als je bestelling vertraagd is, kun je de volgende stappen ondernemen:
- Controleer je track & trace-code om te zien of er al een update is van de verzendmaatschappij.
- Als de informatie niet duidelijk is, neem dan contact op met onze klantenservice via info@fitandfocused.nl of ons contactformulier. Wij zullen je verder helpen en contact opnemen met de bezorgdienst.
- Als je bestelling langer dan verwacht onderweg is, helpen we je graag met een oplossing of het vergoeden van eventuele kosten.
Bedankt voor je geduld, we doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen!
Bieden jullie kortingen of aanbiedingen aan?
Ja, bij Fit and Focused houden we van verrassingen en leuke deals! We hebben regelmatig kortingen en exclusieve aanbiedingen om jouw winkelervaring nog beter te maken. Wil je niets missen? Schrijf je dan hier in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van acties, speciale promoties en tips voor een fitte en gebalanceerde levensstijl.